Donaties en inpakken - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Milou Bouman - WaarBenJij.nu Donaties en inpakken - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Milou Bouman - WaarBenJij.nu

Donaties en inpakken

Door: Milou Bouman

Blijf op de hoogte en volg Milou

11 Februari 2017 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Sponsoractie:
Afgelopen week heb ik een sponsoractie opgezet.
Alle kinderen mogen een lootje invullen met daarop een activiteit die ze graag met mij zouden willen doen. Op dat lootje plakken ze (minimaal) een euro. Alle kinderen hebben deze brief meegekregen en ik hoop dat bijna iedereen de brief mee terug zal nemen. Woensdag de 15de haal ik alles op en trek ik een aantal winnaars uit de stapel activiteiten.

Woensdag zijn de brieven met de kinderen meegegeven en vrijdag heb ik de eerste ingeleverde activiteiten en euro's al opgehaald.
Vrijdag kon ik al een bedrag van €62,70 ophalen. Ik ben alle klassen langs geweest en hoop natuurlijk dat alle kinderen hun briefjes voor woensdag hebben ingeleverd. Want aan de €500 zit ik nog lang niet. Ben ook aan het denken om nog iets te bedenken om met carnaval wat geld op te halen. Ik ben dan wel weer terug, maar ik heb gelukkig een jaar de tijd om het bedrag in te leveren. Ik kan dus ook na de reis nog verder gaan met een actie.

Er zitten al erg leuke ideeën bij. Er zijn kinderen die een high tea willen houden, of rondjes willen rennen om de school. Ook heb ik al een modeshow, een uur gymmen met alleen juf Milou en skydiven voorbij zien komen.

Inpakken:
Vandaag heb ik alle spullen in orde gemaakt. We mogen 2 x 23 kg per persoon meenemen. Wat echt ontzettend veel lijkt. Alle onderwijsgerelateerde spullen heb ik in een koffer gestopt en mijn kleding gaat mee in de backpack. Dan kan ik mijn backpack op de terugweg gewoon in mijn koffer stoppen. Ik dacht dat ik de 23 kg nooit zou halen, maar mijn koffer weegt nu al 18 kg. En daar zit nog niet eens alles in. De tas met kleding zal minder zwaar zijn. Maar boven de 1x 23 kg kom ik sowieso wel uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Ik kom uit Den Bosch en heb al veel van de wereld gezien. In het verleden heb ik altijd dagboekjes voor mezelf bijgehouden. Nu ga ik voor het eerst op reis met een ander doel dan vakantie. Een mooie reden om nu wel een blog bij te houden.

Actief sinds 22 Jan. 2017
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 73628

Voorgaande reizen:

15 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Kenia T4T

Landen bezocht: