Coaching on the job dag 3 VO - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Milou Bouman - WaarBenJij.nu Coaching on the job dag 3 VO - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Milou Bouman - WaarBenJij.nu

Coaching on the job dag 3 VO

Door: Milou Bouman

Blijf op de hoogte en volg Milou

24 Februari 2017 | Kenia, Ukunda

Gisteravond kregen we te horen dat er geen school beschikbaar is voor Diana en mij. De oplossing die is bedacht is dag we opgesplitst worden. Diana gaat met een groep mee en ik ook. Ik mocht vanmorgen aansluiten bij Susanna en Annelies in het Voortgezet onderwijs. En ik hoefde voor de verandering pas om 8:15 uur weg. We waren er al om 8:50 uur. Eerst heb ik een rondleiding gekregen voor de school. We werden in een les uitgenodigd. Aangezien de les in Swahili werd gegeven was het een beetje moeilijk te begrijpen :P haha. We zijn op een boardingschool voor meisjes.
Vervolgens ben ik samen met Susanna naar een African Culture les gaan kijken. Hier zaten maar 15 meisjes in de klas! Wat een groot verschil met de groep 5 die we gisteren zagen, met 111 kinderen.
Daarna het feedback gesprek gevoerd samen met Annelies en Susanna. Dat was een goed gesprek.
Inmiddels was het tijd voor teabreak. Heerlijk stuk brood, een eitje en thee gekregen. Daarna ben ik bij een lesje religie gaan kijken. Hier werd een stukje instructie gegeven, in groepjes gewerkt, gedemonstreerd. De les ging over het wassen voorafgaand aan een gebed. Na de demonstratie gingen we naar de waterput om het ook te doen. Ik werd uitgenodigd om het ook te doen. De leerlingen moesten aan mij vertellen wat ik moest doen. Het was een perfecte learning pyramid les.
Daarna lekker gegeten met de leraren. Een rondleiding door de dorm gehad en daarna naar het hotel terug. Een prachtige route naar het hotel en onderweg nog even gestopt voor wat souvenirs. Nu lekker terug bij het hotel en lekker zwemmen.

  • 24 Februari 2017 - 16:05

    Anne-mieke:

    Heb zojuist even "bij gelezen", wat een mooie ervaringen heb je daar al opgedaan. Leuk om alles te lezen. Geniet nog even.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Ik kom uit Den Bosch en heb al veel van de wereld gezien. In het verleden heb ik altijd dagboekjes voor mezelf bijgehouden. Nu ga ik voor het eerst op reis met een ander doel dan vakantie. Een mooie reden om nu wel een blog bij te houden.

Actief sinds 22 Jan. 2017
Verslag gelezen: 514
Totaal aantal bezoekers 73640

Voorgaande reizen:

15 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Kenia T4T

Landen bezocht: