Donatie en ready to go! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Milou Bouman - WaarBenJij.nu Donatie en ready to go! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Milou Bouman - WaarBenJij.nu

Donatie en ready to go!

Door: Milou Bouman

Blijf op de hoogte en volg Milou

15 Februari 2017 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Vandaag is het zo ver. De laatste dag om te doneren en voor de leerlingen om kans te maken op een leuke activiteit. Vanmorgen ben ik voor 9:00 uur alle formulieren op gaan halen. Het waren er zo veel dat ik hulp nodig had van 3 kinderen uit groep 7 en 8 om de euromuntjes allemaal van de formulieren af te halen.

Het eindbedrag: €254,75
Hier ben ik uiteraard ontzettend blij mee. In de 10 dagen dat ik weg ben, blijft er een pot in de school staan waar kinderen en ouders nog een bijdrage kunnen geven.

Ook zijn er winnaars bekend. Ik heb van ieder leerjaar een originele winnaar gekozen.
Op plein Bos ga ik nagels lakken.
Op plein Oceaan geef ik een discofeestje.
Op plein Duin gaan we een kussengevecht houden.
Op plein Rots gaan ik samen met een leerling de foto's bekijken die ik in Kenia ga maken.

Ook op Facebook heb ik mijn Facebook-vrienden om hulp gevraagd. En met die oproep heb ik ook al €180,- opgehaald.

Na verder een volle werkdag te hebben gehad ben ik nu thuis. Om 16:00 uur vertrek ik richting Schiphol. Nu komt er toch wel een hoop spanning bij kijken. Wat spannend is het om alleen een vliegtuig in te stappen en dan 8 uur te reizen. Respect voor alle mensen die vaker alleen op reis gaan. Ik vind het mega spannend.
Gelukkig heb ik wel om 17:30 uur met drie medereizigers afgesproken op het vliegveld. En word ik door Matthie weggebracht.

  • 15 Februari 2017 - 17:26

    Hanneke:

    Dat gaat helemaal goed komen Milou je hebt al zo veel gereisd!
    Heel veel plezier daar en succes met het project.
    Ik ben benieuwd naar je verhalen. xx

  • 15 Februari 2017 - 17:28

    Manu Urgert:

    Safe travels‼

  • 15 Februari 2017 - 17:38

    Diana :

    Komt goed schatje...veel plezier

  • 15 Februari 2017 - 18:29

    Rochelle:

    Jaaaaaa...daar ga je!!!! Ik ben wel beetje jaloers hoor: HEIMWEE!!
    Heeeel veel plezier, lekker naar de zon en laat je verrassen door de prachtige mensen daar.
    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Ik kom uit Den Bosch en heb al veel van de wereld gezien. In het verleden heb ik altijd dagboekjes voor mezelf bijgehouden. Nu ga ik voor het eerst op reis met een ander doel dan vakantie. Een mooie reden om nu wel een blog bij te houden.

Actief sinds 22 Jan. 2017
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 73627

Voorgaande reizen:

15 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Kenia T4T

Landen bezocht: