Relaxen en voorbereiden - Reisverslag uit Diani Beach, Kenia van Milou Bouman - WaarBenJij.nu Relaxen en voorbereiden - Reisverslag uit Diani Beach, Kenia van Milou Bouman - WaarBenJij.nu

Relaxen en voorbereiden

Door: Milou Bouman

Blijf op de hoogte en volg Milou

19 Februari 2017 | Kenia, Diani Beach

Vandaag was er tijd om de workshop voor morgen voor te bereiden. Dus hadden mijn maatje Diana en ik om 8:00 uur aan het ontbijt afgesproken. Na het ontbijt hebben we eerst een verslag gemaakt van de workshop van gisteren. Daarna de voorbereiding voor morgen. Het ging nu bijna vanzelf om de indeling van de dag te maken en de werkvormen voor te bereiden. Erg leuk.

’s Middags was het tijd om te ontspannen. Dus na een goede lunch zijn we met bijna de hele groep met een aantal traditionele bootjes naar het rif gevaren. Daar konden we snorkelen of lekker op het strand liggen. Na 5 minuten te hebben gesnorkeld en niets te hebben gezien heb ik dus voor de tweede optie gekozen.

Na het boottochtje terug heb ik nog even geshopt en goed onderhandeld. Dat moet hier wel en is een zeer serieuze aangelegenheid. Toen we (Reinouw, Jenny en ik) daar wegliepen konden we meteen aansluiten bij de groep die voorbij liep. Zij waren net op weg naar een Keniaanse cafeetje waar we wat zouden drinken. Na het drankje weer terug gewandeld, lekker gedoucht en de laatste voorbereidingen voor morgen gedaan.

Na het eten op tijd naar de kamer. Mijn airco werkt alleen niet en dat is eigenlijk echt niet te doen. Dus ben nu aan het wachten op de technische dienst terwijl de zweetdruppels van mijn voorhoofd lopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Ik kom uit Den Bosch en heb al veel van de wereld gezien. In het verleden heb ik altijd dagboekjes voor mezelf bijgehouden. Nu ga ik voor het eerst op reis met een ander doel dan vakantie. Een mooie reden om nu wel een blog bij te houden.

Actief sinds 22 Jan. 2017
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 73662

Voorgaande reizen:

15 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Kenia T4T

Landen bezocht: